Dynam RACON X6 Instrukcja Użytkownika Strona 93

  • Pobierz
  • Dodaj do moich podręczników
  • Drukuj
  • Strona
    / 100
  • Spis treści
  • BOOKMARKI
  • Oceniono. / 5. Na podstawie oceny klientów
Przeglądanie stron 92
A U T O P I L O T Y 91
Zaprojektowane do zintegrowania z innowacyjnym systemem sterowania przewodowego opartego na
systemie CAN, (Sterowane poprzez CAN oraz Volvo Penta IPS). System Raymarine SPX-CAN to połączenie
autopilota i technologii napędowej. Dzięki zastosowaniu sprawdzonej technologii AST, autopilot SPX CAN
dostarcza dokładne trzymanie kursu i łagodne zwroty w połączeniu z systemem sterowania steer-by-wire.
Przy zastosowaniu połączeń sieciowych SeaTalk można podłączyć kilka jednostek kontrolnych oraz
zintegrować system z wielofunkcyjnymi wskaźnikami lub instrumentami Raymarine:
Technologia sterowania przewodowego (steer-by-wire). `
Uproszczony interfejs CAN Bus. `
Zaawansowana Technologia Sterowania (AST). `
Kompatybilność z joystickami Volvo Penta (napędy Sterndrive). `
Uwaga: Konieczne jest dołączenie interfejsu Volvo Penta.
SpX-cAn Autopilot dlA SyStemów SterowAniA
przewodowego (Steer-by-wire).
SpX-Sol SyStem SterowAniA Solenoid
Autopilot SPX-SOL jest kompatybilny z systemem
napędu indukcyjnego (solenoid) i tak jak inne autopiloty
SPX oferuje doskonałe osiągi dzięki technologii AST
z oprogramowaniem AutoLearn.
Kiedy autopilot SPX-SOL zamontowany jest razem
z jednostką kontrolną ST70 można korzystać z szablonów
rybackich.
Cechy:
Kompatybilność z:
Systemy napędowe Solenoid. `
Pompa hydrauliczna o ciągłej pracy `
(12V od 3,0l do 4,5l i 24V; oraz 24V od
3,0l do 4,5l).
Zaprojektowane do napędzania 12V `
i 24V zaworów indukcyjnych, do 5A.
Przeglądanie stron 92
1 2 ... 88 89 90 91 92 93 94 95 96 97 98 99 100

Komentarze do niniejszej Instrukcji

Brak uwag